Прогноз погоди





Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

» 2012 » Март » 11


Її довго сприймали як манірну, богемну особу в екзотичному бранні. Червона помада, капелюшки з вуалями, ламано-ьтягучі інтонації...  Для одних вона була взірцем, інші її пародіювали. Але вся ця екстравагантність  -  лише гра на публіку.
Категория: Звезды и знаменитости | Просмотров: 1005 | Добавил: bebezp | Дата: 11.03.2012 | Комментарии (0)



Більшість українських бізнесменів забувають відоме прислів'я про зустріч по одежі і не замислюються над своїм іміджем. Водночас стильний вигляд і гарні манери - це реальне конкурентна перевага. Той, хто це зрозуміє і зможе пояснити іншим, зможе і заробити на цьому, допомагаючи бізнесменам знайти власний стиль.


КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО?
Цільова аудиторія іміджмейкерів-чиновники, бізнесмени, шоумени. З останньою категорією все ясно-сьогодні саме стилісти «роблять» шоуменів, тож вони, так би мовити, у надійних руках. Залишається дві категорії основних клієнтів.
Обізнані люди кажуть, що в Україні лише чиновники насправді намагаються підтримувати якийсь стиль, слідкують за модою, вчаться вести переговори, правильно триматися. З бізнесменами все набагато складніше. Західні підприємці, приміром, постійно навчаються, причому не на власному досвіді, а в університетах, отримують ступені МВА, самовдосконалюються. В Україні такий підхід до власного стилю поки що на етапі ембріонального розвитку. Професіоналів, які спеціалізуються на іміджі, в Україні майже нема. Ринок вільний, а отже-вільна ніша для нового виду бізнесу.
Вітчизняне бізнес-середовище вимагає від підприємців постійно тримати руку на пульсі політичного й економічного життя, вчасно і швидко реагувати, приймати рішення, діяти. Це сильні сторони українців. Проте інші варто вдосконалювати.

Наприклад, комунікативними навичками. Перше враження про людину складається за якихось ЗО секунд-саме стільки часу потрібно для того, щоб мозок зафіксував нову інформацію. Причому можливість вразити випадає лише раз. Тому дуже важливо ретельно добирати не лише одяг і перші слова, а й мову тіла, голос тощо. Над цим і працюють іміджмейкери-стилісти.
Надмірна самовпевненість-ще одна риса українських підприємців, яку виправляють стилісти, Щоправда, важливість цієї проблеми часто недооцінюється. Оскільки бізнес у нас будується переважно на особистих зв'язках, люди не відчувають потреби вчитися, на відміну від іноземців. Водночас на формування образу ділової людини саме західна культура має значний вплив.

Категория: Разное | Просмотров: 1070 | Добавил: bebezp | Дата: 11.03.2012 | Комментарии (0)



Четверг
21.11.2024
20:07
Календарь новостей
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Разделы новостей
Красота женщины [7]
Мода [4]
Здоровье [12]
Диета [5]
Женщина и мужчина [8]
Для мамы [4]
Мой малыш [2]
Звезды и знаменитости [6]
Интересное в мире [2]
Путешествия [6]
Растения [6]
Приятного аппетита [9]
Музыка [1]
Видео [5]
Рисунки и фотообои [2]
Софт [1]
Игры [1]
Книги [1]
Разное [17]
Полезные советы [4]
Форма входа
Приветствую Вас Гость!
Рекомендуем


Рекомендуем



Copyright MyCorp © 2024