Якщо у вас постійно виникає бажання втекти
від буденщини й почати нове життя з нуля - не поспішайте, бо цілком
можливо, що це вам не допоможе. Причини такого стану можуть
ховатися у вас самих.
Незважаючи на наближення весни, на душі
може бути не так вже й радісно. За зиму організм виснажився через
постійний опір холоду та боротьбу із застудами. Свій «внесок» у справу
робить і весняний авітаміноз. Тож замість розквіту душевних сил ми
можемо отримати звичайну сезонну, а можливо, навіть глибоку депресію.
Медики розрізняють три види депресії - ендогенну, реактивну та сезонну.
Ендогенна - найбільш важка, її ще називають «великою депресією», вона
виникає без видимих причин і пов'язана з біохімічними змінами у мозку.
Людина може лягти спати здоровою, а прокинутися хворою, і від самої
людини тут нічого не залежить. Це схоже на збій організму на
гормональному рівні. Тут потрібне довге і серйозне лікування. Реактивна
депресія - це реакція на погіршення обставин життя чи повсякденні великі
й малі драматичні події: смерть близької людини, втрата роботи чи
суспільного становища тощо. Вона також може виникнути внаслідок
надмірної стресової роботи. Сезонна депресія має періодичний характер і
пов'язана з відсутністю або браком яскравого світла. Люди, що більшість
часу проводят у у затемненому приміщенні чи працюють у хмарну погоду, як
не дивно, можуть психологічно страждати від відсутності належного
освітлення. Така депресія з часом проходить, але психофізичний баланс
організму треба відновлювати. Якщо перший тип депресії має переважно
біохімічне походження, то реактивна та сезонна впливають насамперед на
душевні стани людини, а якщо накладаються одна на одну, то
поглиблюють і без того важкий стан людини.
Повноцінний журнал для дачників:
присвячений садівникам, городникам, квітникарям, тваринникам. Щомісячний
ілюстрований журнал. До архіву додано № 03 за 2012
рік.
Вам потрібна пральна машина? Ви стоїте
перед вибором - яку з моделей краще придбати: Bosch або Electrolux, Ardo
або Indesit, Ariston або Zannussi, Candy або Eurosoba, Samsung або LG,
Mabe або Атлант? Мета статті - підійти до цього питання з усіх
сторін!
Незважаючи на те, що для більшості українців
відпочинок у Єгипті став таким же звичайним, як і в Криму, він
залишається не менш привабливим для справжнього шукача
пригод.
Її довго
сприймали як манірну, богемну особу в екзотичному бранні. Червона
помада, капелюшки з вуалями, ламано-ьтягучі інтонації... Для
одних вона була взірцем, інші її пародіювали. Але вся ця
екстравагантність - лише гра на
публіку.
Більшість українських
бізнесменів забувають відоме прислів'я про зустріч по одежі і не
замислюються над своїм іміджем. Водночас стильний вигляд і гарні манери -
це реальне конкурентна перевага. Той, хто це зрозуміє і зможе пояснити
іншим, зможе і заробити на цьому, допомагаючи бізнесменам знайти власний
стиль.
КОМУ ЦЕ
ПОТРІБНО? Цільова аудиторія іміджмейкерів-чиновники,
бізнесмени, шоумени. З останньою категорією все ясно-сьогодні саме
стилісти «роблять» шоуменів, тож вони, так би мовити, у надійних руках.
Залишається дві категорії основних клієнтів. Обізнані люди
кажуть, що в Україні лише чиновники насправді намагаються підтримувати
якийсь стиль, слідкують за модою, вчаться вести переговори, правильно
триматися. З бізнесменами все набагато складніше. Західні підприємці,
приміром, постійно навчаються, причому не на власному досвіді, а в
університетах, отримують ступені МВА, самовдосконалюються. В Україні
такий підхід до власного стилю поки що на етапі ембріонального розвитку.
Професіоналів, які спеціалізуються на іміджі, в Україні майже нема.
Ринок вільний, а отже-вільна ніша для нового виду
бізнесу. Вітчизняне бізнес-середовище вимагає від підприємців
постійно тримати руку на пульсі політичного й економічного життя, вчасно
і швидко реагувати, приймати рішення, діяти. Це сильні сторони
українців. Проте інші варто
вдосконалювати.
Наприклад, комунікативними навичками.
Перше враження про людину складається за якихось ЗО секунд-саме стільки
часу потрібно для того, щоб мозок зафіксував нову інформацію. Причому
можливість вразити випадає лише раз. Тому дуже важливо ретельно добирати
не лише одяг і перші слова, а й мову тіла, голос тощо. Над цим і
працюють іміджмейкери-стилісти. Надмірна самовпевненість-ще
одна риса українських підприємців, яку виправляють стилісти, Щоправда,
важливість цієї проблеми часто недооцінюється. Оскільки бізнес у нас
будується переважно на особистих зв'язках, люди не відчувають потреби
вчитися, на відміну від іноземців. Водночас на формування образу ділової
людини саме західна культура має значний
вплив.
За останні 100
років ситуація г у виробництві парфумів кардинально змінилася - наразі
більшість з них створюються тільки з синтетичних компонентів. Клопіткою
роботою з натуральними оліями займаються тепер
ремісники-експериментатори.
Ще якихось два десятки років тому жінка за
кермом дивувала - автомобільний світ був неподільно чоловічим. Сьогодні ж
транспортний потік рясніє машинами, якими керують представниці
прекрасної половини людства. Так який же автомобіль пасує сучасній
діловій жінці?
Прагнення хоча б раз на рік влаштувати своє власне
свято, отримувати подарунки і захоплення чоловіків було завжди
притаманне прекрасній статі. Так, ще в Стародавньому Римі знатні дами в
певний день умастити пахощами, в самих ошатних одежах і з гарними
вінками на голові простували в храм віддати почесті охоронниці
домашнього вогнища богині Весті. Чоловіки проводжали їх захопленими
поглядами, зізнавалися в ніжних почуттях, робили розкішні подарунки. Не
були осторонь від загального святкування і невільниці - вони в цей день
не працювали і також не залишалися без уваги
кавалерів.
Але час ішов ... Багато-багато років тому, в середині позаминулого
століття, робітниці текстильної промисловості Нью-Йорка вперше вирішили
заявити про свої права. Довгий робочий день, низька зарплата, жахливі
умови праці - все це спонукало жінок 8 березня вийти на вулицю з
протестом. Але ... довгі півстоліття дата не згадувалася і ніяк не
асоціювалася з прекрасною
статтю. І
лише 8 березня 1908 активістки нью-йоркської соціал-демократичної
організації вирішили наслідувати приклад співвітчизниць і захистити свої
права на мітингу. У наступному році ця ж партія Америки заснувала
жіноче свято, яке відзначалося в останнє неділю лютого. Однак не будемо
вдаватися в перипетії історії, відзначимо лише, що з 1975 року за
ініціативою СРСР - 8 березня було узаконено як Міжнародний жіночий
день.
У наш час, в один з перших днів весни, мільйони жінок усієї країни так
само, як і стародавні римлянки, відчувають себе Королевами. А оскільки 8
березня - загальний неробочий день, то це трошки і свято чоловіків, чи
не так? Задовго до його початку вони починають замислюватися - яким
подарунком порадувати бабусю, маму, дружину, кохану дівчину ...
Сподіваюся, ці поради допоможуть джентльменам зорієнтуватися і зробити
правильний
вибір.
Отже, що ж перш за все слід взяти до відома? Ступінь близькості з
«винуватицею торжества»? - Звичайно! Товщину вашого гаманця? - Само
собою, її соціальний статус - обов'язково! Зрозуміло, в одній невеликій
статті ми не можемо дати докладні рекомендації щодо всіх цих параметрів,
тому зупинимося на них
коротенько.
Дамам похилого віку припадуть до душі речі, які допоможуть полегшити
домашню роботу: мікрохвильова піч, тостер, пилосос ... А якщо бабуся чи
мама страждає недугами (а у кого їх немає?), То поправити здоров'я
здатні різні бальзами. Однак, такий подарунок краще вибирати не
самостійно, а порадившись особисто з самою жінкою або з
фармацевтом.