Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 

» 2012 » Март » 11 » Як нова копійка
Як нова копійка
15:40


Більшість українських бізнесменів забувають відоме прислів'я про зустріч по одежі і не замислюються над своїм іміджем. Водночас стильний вигляд і гарні манери - це реальне конкурентна перевага. Той, хто це зрозуміє і зможе пояснити іншим, зможе і заробити на цьому, допомагаючи бізнесменам знайти власний стиль.


КОМУ ЦЕ ПОТРІБНО?
Цільова аудиторія іміджмейкерів-чиновники, бізнесмени, шоумени. З останньою категорією все ясно-сьогодні саме стилісти «роблять» шоуменів, тож вони, так би мовити, у надійних руках. Залишається дві категорії основних клієнтів.
Обізнані люди кажуть, що в Україні лише чиновники насправді намагаються підтримувати якийсь стиль, слідкують за модою, вчаться вести переговори, правильно триматися. З бізнесменами все набагато складніше. Західні підприємці, приміром, постійно навчаються, причому не на власному досвіді, а в університетах, отримують ступені МВА, самовдосконалюються. В Україні такий підхід до власного стилю поки що на етапі ембріонального розвитку. Професіоналів, які спеціалізуються на іміджі, в Україні майже нема. Ринок вільний, а отже-вільна ніша для нового виду бізнесу.
Вітчизняне бізнес-середовище вимагає від підприємців постійно тримати руку на пульсі політичного й економічного життя, вчасно і швидко реагувати, приймати рішення, діяти. Це сильні сторони українців. Проте інші варто вдосконалювати.

Наприклад, комунікативними навичками. Перше враження про людину складається за якихось ЗО секунд-саме стільки часу потрібно для того, щоб мозок зафіксував нову інформацію. Причому можливість вразити випадає лише раз. Тому дуже важливо ретельно добирати не лише одяг і перші слова, а й мову тіла, голос тощо. Над цим і працюють іміджмейкери-стилісти.
Надмірна самовпевненість-ще одна риса українських підприємців, яку виправляють стилісти, Щоправда, важливість цієї проблеми часто недооцінюється. Оскільки бізнес у нас будується переважно на особистих зв'язках, люди не відчувають потреби вчитися, на відміну від іноземців. Водночас на формування образу ділової людини саме західна культура має значний вплив.

РІЗНОВИДИ ІМІДЖЕВОЇ РОБОТИ

Іміджмейкери з'явились кілька десятиліть тому на Заході. Сьогодні ця спеціальність вважається популярною і модною, а також надзвичайно прибутковою. Щоб оволодіти нею, треба мати гарний смак, стежити за модними тенденціями, бути вправним оратором, ведучим, партнером і бізнесменом водночас. Адже навчати/допомагати у цьому клієнтам і є основною роботою іміджмейкера. Хоча є певні особливості й у цій справі.
Одні іміджмейкери спеціалізуються лише на індивідуальних консультаціях клієнтів з приводу зовнішнього вигляду, індивідуального стилю, перебирають гардероби. Інші надають послуги з етикету та навчання - це радше індивідуальні бізнес-тренери. Більш сучасний напрям-іміджмейкер-стиліст. Він працює над комплексним образом клієнта. Салони краси, тренажерні зали, шопінг, тренінги та лекції - це все його сфера. Звичайно, приватні консультації - також у його компетенції. Ця справа складніша за дві попередні, бо вимагає від стиліста глибокої освіти і обізнаності у різних областях - власне стилістика, створення іміджу, психологія, основи ведення бізнесу тощо. Такий стиліст повністю контролює життя свого клієнта і скеровує його до досягнення мети. В Україні подібну роль часто виконують помічники або піар-спеціалісти керівників. Окрема спеціалізація іміджмейкера-фахівець у сфері моди. Ця людина допомагає модельєрам і дизайнерам бути в курсі останніх модних тенденцій і використовувати цю інформацію в підготовці нових колекцій.

ЯК НА ЦЬОМУ ЗАРОБИТИ?
Вважається, що ринок іміджевих послуг в Україні наразі набирає обертів. Звичайно, в умовах сучасної економічної ситуації було б помилково вважати, що ця професія запитана у більшості людей. Скоріше цю аудиторію треба відшукати і пояснити, що саме потрібно для ЇЇ успіху. Тобто поки що пропозиція формує ринок. Здебільшого це спричинене хибним уявленням людей про те, що власний стиліст чи іміджмейкер - дороге задоволення. Насправді воно не з дешевих, але доступне верстві населення з доходом понад $1 тис. на місяць. Систематизувати точні дані про попит і пропозицію сьогодні неможливо. Ринок представлений переважно окремими стилістами й іміджмейкерами, які працюють як фізичні особи, тобто самі на себе. Є декілька компаній, які начебто спеціалізуються на іміджі, надаючи комплекс послуг. Проте й тут бачимо чітку градацію за профілем роботи. Хтось основним видом діяльності обирає зовнішній вигляд, а хтось - етичний і освітній бік іміджу. Великих компаній з повним циклом імідж-послуг в Україні немає.

БІЗНЕС-СТАРТ

Започаткувати компанію з надання подібних послуг досить просто. Насамперед треба зареєструвати суб'єкта підприємницької діяльності, стати на облік в податковій інспекції та пенсійному фонді. Відкриття «підприємця» обійдеться в середньому в 1 тис. грн та забере місяць часу. Згідно зі спрощеною системою оподаткування, яка наразі значно змінюється, щомісяця потрібно буде сплачувати податки в розмірі 400-700 грн.
Компанія, яка займається імідж-послугами, повинна мати власне представництво-приміщення і сторінку в інтернеті. Тож треба орендувати офіс, меблі, техніку, засоби зв'язку тощо. За підрахунками учасників ринку, витрати на приміщення щомісяця майже незмінні й становлять від 10 тис. гри. А разом із початковим мінімальним облаштуванням офісу -ще 5-10 тис. грн. Варто закладати ще 10% від загальної суми на несподівані витрати, як-от підвищення вартості оренди.
Навіть якщо компанія хоче надавати комплексні послуги іміджмейкерів-стилістів, не обов'язково відкривати власний салон краси чи галерею бутіків. їх краще тримати напоготові, але на умовах аутсорсингу. Це економить початкові витрати та позбавляє необхідності спілкування з державними органами.

ОСНОВНІ ВИТРАТИ
Персонал. Зрозуміло, що він відповідає розмаху компанії. Проте успіх підприємства цілковито залежить від рівня професіоналізму колег-тренерів, їх можна залучати зі сторони для проведення профільних навчань або надання особливих послуг. Проте унікальною компанія може стати лише завдяки власним тренерам, Імідж-мейкерам, стилістам. Тож доведеться наймати персонал. У скільки це обійдеться, сказати важко - це повністю залежить від того, на яку аудиторію орієнтуватися. Щоб підібрати найкращу команду, доведеться власноруч обирати кожного та педантично перевіряти його професіоналізм. У щомісячний бюджет рекомендується закладати додаткові витрати на фінансове стимулювання співробітників. Треба виплачувати бонуси, проводити індексацію заробітної плати за рівнем інфляції тощо. Реклама. Це також суттєва стаття витрат. Основний спосіб просунення бізнесу-презентації, безкоштовні дні відкритих дверей або майстер-класи. Саме так залучається зацікавлена аудиторія, яка згодом стане клієнтами. Оцінювати подібні витрати треба, виходячи з вартості часу тренера, який проводить такий захід, та кави-брейку. І хоча, здавалося б, цей спосіб реклами найменш затратний, він і найбільш відповідальний: саме на подібних презентаціях складається враження про тренера, рівень інформації, статус заходу тощо. Якщо з першого разу аудиторії щось не сподобалось, виправити це наступного разу навряд чи вдасться. Крім того, студії іміджмейкерів рекламують свої послуги у різноманітних засобах масової інформації, активно долучаються до тематичних проектів, де виступають експертами. Найбільш дієвою, за їхніми словами, зараз є професійно зроблена реклама на радіо і в друкованій пресі. Ще вища ефективність інтернет-ресурсів. Притому не так стандартних -оптимізація сайту, банерна, медійна чи контекстна реклама в пошукових системах, - як власне спілкування у соціальних мережах. Це менш затратно фінансово, хоча вимагає суттєвих витрат часу.
Загалом, початковий рекламний бюджет на місяць цілковито залежить від масштабності планів та швидкості, з якою передбачається захопити ринок. Але менше  ніж на 3 тис. грн.  розраховувати не варто. Надалі рекламний бюджет прямо пропорційно залежатиме від доходів компанії й вимірюватиметься певним відсотком від них, при тому що підприємство повинно працювати стабільно. Тож загалом на відкриття компанії імідж-консультацій потрібно мінімум ЗО тис. грн. Але виправдаються вони вже за півроку за умови повноцінної роботи і наявності клієнтів.

ВАРТІСТЬ НОВОГО ОБРАЗУ
За словами спеціалістів зі стилю, залежно від мети клієнта, одна консультація з іміджу коштує від 250 до 3000 грн. Мінімально коштує створення візуального іміджу. Формування стильного гардеробу обходиться приблизно у 300-500 грн.
На спільні з іміджмейкером походи по магазинах та вибір одягу ціни зазвичай зростають. Мінімальний цикл-перегляд власного гардеробу та закупівля нового-коштує понад З тис. грн.
Як правило, однієї консультації замало. Щоб отримати результат, треба провести мінімум 3-5 зустрічей. Тож за мінімальне більш-менш пристойне обслуговування одного клієнта імідж-консультант заробляє від 1,5 тис. грн. Поширена і практика «чайових» за нові речі, підібрані де гардеробу клієнта. Вони становлять як правило, 10% від суми покупок. Таким чином, один клієнт, який дійсно налаштований на корекцію іміджу, заплатить консультанту мінімум 3,5 тис. грн. за роботу (без урахування витрат на нові речі) за 8-Ю годин робочого часу. Комплексні послуги з іміджмейкінгу до яких належать і візуальний образ, і вербальний, і контроль поведінки - справа більш прибуткова. вартість послуг може зростати у десятки зазів. Наприклад, лише за створення візуального образу можна отримати до 10 тис. грн. А разом із навчання клієнта публічним виступам або веденню переговорів сума може перевищити 100 тис. гривень. Проте на це потрібен не тиждень, а місяці кропіткої роботи.
При започаткуванні бізнесу треб враховувати і фактор сезонності Пік сезону збігається з початком бізнес-активності-рання весна. та осінь. І навпаки, у грудні — січні та в літні місяці попит знижується Тому краще починати свою справу саме під часу зростання попиту.

Автор: Тетяна Капкан
Категория: Разное | Просмотров: 1019 | Добавил: bebezp | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг
16.05.2024
12:17
Календарь новостей
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Разделы новостей
Красота женщины [7]
Мода [4]
Здоровье [12]
Диета [5]
Женщина и мужчина [8]
Для мамы [4]
Мой малыш [2]
Звезды и знаменитости [6]
Интересное в мире [2]
Путешествия [6]
Растения [6]
Приятного аппетита [9]
Музыка [1]
Видео [5]
Рисунки и фотообои [2]
Софт [1]
Игры [1]
Книги [1]
Разное [17]
Полезные советы [4]
Форма входа
Приветствую Вас Гость!
Логин:
Пароль:
Рекомендуем

Рекомендуем



Copyright MyCorp © 2024