Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 

» 2012 » Апрель » 19 » Прибуток від салону краси
Прибуток від салону краси
20:52


Управляти салоном краси – по-справжньому жіноча справа. А чи прибуткова? Якщо говорити про традиційний салон, то це копітка та виснажлива робота. Простіше та прибутковіше відкрити невеличкий салон, який спеціалізуватиметься лише на манікюрі.

Сьогодні нейл-бари активно з’являються у торгових центрах. Справа ця вигідна, адже інвестиції в $5 тис. повернуться вже за півроку, а чистий прибуток із першого місяця роботи може сягати $2 тис.
Зазвичай зачіски та манікюри роблять у салонах, де потрібно заздалегідь забронювати місце, або ж вичекати чергу. Але ж трапляються моменти, коли просто зараз потрібно привести до ладу нігті, а власний майстер зайнятий. І спокусити леді, яка, наприклад, очікує в торговому залі на подругу, швидко зробити манікюр досить просто.
Так нещодавно започатковано новий вид косметичної послуги – експрес-манікюр у торгових центрах. Сама ідея дуже проста. Тому популярність послуг, наприклад, за кордоном, уже досягла надзвичайних висот, а в Україні поки що набирає обертів.

ЗА ОБРАЗОМ І ПОДОБОЮ

У Європі та США у торгівельних та бізнес-центрах вбудовані манікюрні студії краси такі ж функціональні, як столики для пакування подарунків або довідкова служба. Нейлбари – це місця, де швидко та якісно роблять манікюр, на який вистачає часу клієнта. Вони схожі на відкритий із усіх сторін бар, який зазвичай знаходиться поряд із бутіками жіночого одягу, або ж у місцях торгового центру із найвищою прохідністю. Почали з’являтися нейл-бари зо п’ять років тому в торгових центрах Лондона та Нью-Йорку, проте наразі складно сказати, у якому саме з цих двох мегаполісів ідея була втілена вперше.
Бізнес на послугах із експрес-манікюру в Україні приживався повільно. Адже виставити свої ручки на догляд майстру на відкритому просторі торгового центру замість зручного салону наважуються далеко не всі леді. Що вже й казати про чоловіків? Проте зараз уже незручність зникає, а бізнес – розвивається. Сприяє цьому постійне прискорення темпу життя людей.

ОЦІНКА ПЕРСПЕКТИВИ

Визначити попит або ж ємність ринку тут надзвичайно складно, адже чи не кожен відвідувач торгового центру, або ж узагалі, чи не кожна працююча жінка є потенційним клієнтом. Власне за підрахунками експертів, майже усі хороші місця для нейлбарів у київських торгових центрах зайняті. Залишилося близько 20–25 потенційних площадок для такого виду бізнесу. Чого не скажеш про регіональні торгові та бізнес-центри, де такий вид послуг – абсолютно новий і перспективний.
Успіх справи із заснування нейл-бару, або ж іншими словами – сервісу з експрес-манікюру, цілком і повністю залежить від правильного розташування манікюрного бару. Формат бізнес-точки часто залежить від наявності місць у торговому центрі, тож необхідно призвичаюватися до умов. Найпопулярнішим та вже звичним для українців форматом салону експрес-манікюру є власне нейл-бар. Він розміщується посередині головного проходу торгового центру – тут він не лише привертає увагу клієнтів, а й ек ономить на оренді. Середня площа, яку займає бар, становить 6–10 м 2 . Скільки коштуватиме оренда цілком залежить від популярності торгового центру, його розташування та потоку клієнтів. Зважаючи на це, ставки коливаються у межах $60–500 за м 2 . Тож у середньому оренда приміщення може сягати понад $1 тис. Огляд цін на послуги з експрес-манікюру в київських торгових центрах показав, що вони приблизно в півтора-два рази нижчі, аніж у звичайних салонах майже на всі види послуг.  Наприклад, 50 грн коштує звичайний манікюр з олійкою, тоді як у салонах – від 70 грн. Тож зробити манікюр швидко та дешево – досить привабливий варіант. Усього нейл-бар може надавати до 50 видів послуг. Од же, складає гідну конкуренцію звичайним салонам, заробляючи на потоці клієнтів, економлячи на квадратних метрах. За словами гравців ринку, прибуток може становити
1–1,5 тис. грн на день. Орієнтуватися винятково на жіночу аудиторію в оформленні інтер’єру та місці розташування салону не варто. Власники таких компаній говорять, що дуже часто експрес-послугами з манікюру та полірування нігтів користуються чоловіки. Окремим значним сегментом користувачів послуги з експрес-манікюру є власне працівники торгового центру. Саме вони можуть стати постійними та лояльними клієнтами, а також прямою рекламою. Зважаючи на те, що швидкість обслуговування вища, а ціни – нижчі, в нейл-барах порівняно із традиційними салонами, скласти гідну конкуренцію буде просто.

ЩО ПОТРІБНО ДЛЯ СТАРТУ
Професійне обладнання. Необхідне обладнання доцільніше закуповувати оптом. Витрати прямо пропорційно залежні від кількості та виду послуг, які надаватимете. Для найпростішого спектру послуг – манікюру, потрібні кварцовий стерилізатор, кульки для нього, манікюрна лампа. Усе разом обходиться до 2,5 тис. грн. Для різноманітніших послуг, як-то нарощування нігтів, парафінотерапія тощо, будуть потрібні фрезер, запасні насадки, парафінотопка, ультрафіолетова лампа для нарощування нігтів.
На цей технічний арсенал витратите 10   т ис. грн. Витрати можна зменшити, обираючи дешевшу апаратуру. Щодо ванночок, дрібних інструментів, рушничків тощо, зі збільшенням потоку клієнтів зростатиме й потреба. Стандартний набір для професійного
манікюру коштує понад $150. Для подібних речей потрібно знайти оптового постачальника або ж скористатися послугами інтернет-магазинів. Потрібно перевіряти та вимагати від продавця сертифікати відповідності на всю продукцію – вона має бути
безпечна для здоров’я та життя. Адже згодом ці підтверджувальні документи можуть вимагати у ході перевірок санітарно-епідеміологічною станцією. Меблі. Це друга стаття витрат, які підрахувати складно, адже все залежить від формату та дизайну салону.Будемо брати по мінімуму. Сама концепція нейл-бару включає наявність барної стійки для манікюру. Зазвичай вона має підковоподібну форму, квадратну чи овальну, яка одночасно виконує дві функції: місце для надання послуг і стіни, та відгородження клієнтів та потоку перехожих від робочого місця майстра. Подібне меблеве обладнання може коштувати від $3 тис.
Встановлювати барну стійку дорожче, і такий варіант експрес-бару доречний, коли розташований усередині потоку клієнтів (посередині проходу в  т оргових центрах, де клієнти можуть підійти до манікюрної стійки з усіх чотирьох боків). За умов звичного стандартного формату – столи та стільці десь під стінкою, на зразок бутіку тощо, витрати на меблі можна зменшити принаймні вдвічі. Але за таких обставин втрачається й ефект самої концепції нейл-бару.
Окрім стійки або ж столів, мають бути стільці для клієнтів та майстрів, шафи для зберігання обладнання, каса або ж сейф. Тобто всі додаткові меблі разом коштуватимуть ще до $500. У розвиненіших експрес-салонах висять плазмові монітори – для розваги й комфорту клієнтів, а також стоять кавові автомати, щоб пригостити клієнтів. Це необов’язково, проте – клієнторієнтовано.
Заробітна плата. Одними з найбільш непередбачуваних та складних витрат є заробітні плати майстринь. Середній робочий день в експрессалоні триває 10–11 годин. Найоптимальнішим за таких умов обирають графік роботи день через день, або два робочих дні – два вихідні. Також загальноприйнятим є те, що майстри отримують 30% від вартості послуг із кожного клієнта. Оскільки заробітна плата залежить від прибутку нейлбару, працівник зацікавлений у якісній роботі та обслуговуванні якомога більшої кількості клієнтів.

ОСНОВНІ ПЕРЕПОНИ
В Україні збудувати манікюрний бар не так просто, як у Лондоні чи Нью-Йорку. І складність не в тому, що важливо скопіювати бізнес-модель. Основна складність – пройти чиновницький контроль. Це – відповідність нормам санітарно-епідеміологічної станції, які взагалі не допускають, щоб подібний сервіс працював на очах у всіх – він має бути чимось відгороджений. Аналогічно і з під-
веденням води, вентиляції, каналізації тощо. Зазвичай цю проблему вирішують завдяки встановленню кулерів безпосередньо на території сервіс-центру.
Для манікюрних салонів відкритого типу не існує окремих нормативних документів. Керуватися можна основними вимогами, викладеними в «Державних санітарних правилах та нормах для перукарських закладів різних типів» від 1999 року. Згідно з ними, кожен працівник манікюрного салону повинен мати медичну книжку й кожні шість місяців проходити медичний огляд. На одного працівника виділяється площа не менше 6 м. Меблі мають бути придатні до чищення, а інструменти проходити дезінфекцію та стерилізацію.
Інших юридичних перепон для відкриття нейл-бару немає. Манікюрний експрес-салон зазвичай реєструють на фізичну особу. Для цього потрібно пройти процедуру стандартної державної реєстрації, яка триватиме приблизно місяць. Отримаєте такі документи: бланк свідоцтва про реєстрацію підприємця, в податковій інспекції –  довідку про облік у реєстрі платників податків. Працювати
можна на єдиній системі оподаткування. Також потрібно стати на облік у Пенсійний фонд. Щоб самому не проходити всі інстанції, можна найняти юристів: відповідні послуги надають чи не всі невеликі юридичні компанії й коштують вони приблизно 2 тис. грн, враховуючи витрати безпосередньо на довідки, послуги нотаріуса тощо.

ПРАВО НА ВСЕ
Краще купити вже готовий бізнес. Власне в Україні манікюрні експресбари набувають популярності завдяки розвитку бізнесу за системою франчайзингу. Щоб запустити бізнес без збитків, краще скористатися вже готовою схемою, просто правильно втілюючи її в життя.
Вартість готової схеми бізнесу – $1 5 т ис. Ця сума сплачується материнській компанії, від якої отримаєте натомість усе для міні-салону на два робочих місця: меблі (стійку нейлбару), витратні матеріали, спецодяг для працівників, технологічні карти, операційний підручник, дозвільнудокументацію. Роялті, або ж щомісячні платежі за право користування торговою маркою, становлять до 1400 грн. Позитивним у такому бізнесі є те, що ви отримуєте усе готове, протестоване багатьма іншими підприємцями, тобто зменшуються ризики. До того ж, можете розраховувати на централізовану рекламну підтримку манікюрної
точки. Але й сплачувати роялті може стати обтяжливою справою, особливо у перші місяці роботи.
Є й інший шлях до купівлі готового бізнесу. Наприклад, усього за $5,2 тис. у центрі Києва продається готовий бар із усім необхідним обладнанням для нарощування нігтів, дизайну, масажу рук тощо. І подібних пропозицій чимало. Проте треба чітко розуміти – подальший розвиток уже готового налагодженого бізнесу залежатиме від вас, чи зможе він принести більше, аніж коштував?
АВТОР: ТЕТЯНА КАПКАН

Категория: Разное | Просмотров: 1313 | Добавил: bebezp | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг
16.05.2024
06:52
Календарь новостей
«  Апрель 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Разделы новостей
Красота женщины [7]
Мода [4]
Здоровье [12]
Диета [5]
Женщина и мужчина [8]
Для мамы [4]
Мой малыш [2]
Звезды и знаменитости [6]
Интересное в мире [2]
Путешествия [6]
Растения [6]
Приятного аппетита [9]
Музыка [1]
Видео [5]
Рисунки и фотообои [2]
Софт [1]
Игры [1]
Книги [1]
Разное [17]
Полезные советы [4]
Форма входа
Приветствую Вас Гость!
Логин:
Пароль:
Рекомендуем

Рекомендуем



Copyright MyCorp © 2024